موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » از میان خبر
  • 29 می 2020 - 21:52
  • 1243 بازدید
  • نویسنده : مدیر سایت
  • منبع : روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی
مسابقه ورزشی مجازی آنلاین در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

مسابقه ورزشی مجازی آنلاین در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، یوسف‌پور مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری مسابقات ورزشی آنلاین در رشته شطرنج خبر داد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اعلام این خبر افزود: مسابقات ورزشی مجازی به صورت آنلاین در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود که شیوه‌نامه برگزاری آن به واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ شده است.

وی افزود: این مسابقات ویژه اساتید کارکنان و دانشجویان این دانشگاه است و مسابقات شطرنج نیز در هفته سوم خرداد ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

یوسف‌پور بیان کرد: مسابقات ورزشی مجازی آنلاین در  چند حرکت درازونشت و… نیز برگزار می‌شود‌. تفاوت مسابقات مجازی در دانشگاه جامع علمی کاربردی با دیگر دانشگاه‌ها این است که در این مسابقات نیازی نیست دانشجویان ویدیویی از خود به دبیرخانه این مسابقات ارسال کنند بلکه با حضور در واحد استانی با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور داوران به‌رقابت می‌پردازند 

وی ادامه داد: این مسابقات نیز در خرداد ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند به واحد‌های استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.